• Начало
  • За нас
  • Услуги
  • Контакти
  • Въпроси и отговори
Craftsupport
Bulgaria
  • United States
  • Начало
  • За нас
  • Услуги
  • Контакти
  • Въпроси и отговори

 

 

Събрахме някои от най-често задаваните въпроси, за да ви помогнем да разберете как можем да сме най-полезни за вашия бизнес.

 

 

Какво означава IT поддръжка за фирми?

IT поддръжка е помощ за компютрите, мрежите и програмите във вашата фирма – така че всичко да работи без проблеми.

Само дистанционно ли работите?

Повечето проблеми решаваме отдалечено, но при нужда идваме на място във вашия офис.

Какво ще се случи, ако компютър или сървър спре да работи?

Свързвате се с нас и ние реагираме бързо. При спешни случаи сме готови да съдействаме веднага.

Как се заплаща за услугите?

Обикновено с месечен абонамент, който зависи от броя устройства и нуждите на фирмата. Може и еднократна помощ при инцидент.

Защо е нужна киберсигурност, ако вече имаме антивирусна програма?

Антивирусната е само част от защитата. Ние добавяме още слоеве – като защитна стена, резервни копия и политики за достъп, за да е защитена фирмата ви напълно.

Предлагате ли помощ за имейли и Microsoft 365?

Настройваме, мигрираме и поддържаме имейли, Microsoft 365 и Google Workspace.

Какво е облачен бекъп и защо ми е нужен?

Това е копие на вашите данни, което се пази на сигурно място в облака. Ако компютър или сървър се повредят, можем бързо да възстановим информацията.

Не откривате отговора, който търсите? Свържете се с нас – ще се радваме да ви помогнем лично.

Свържете се с нас

Телефон: 0877 840 817

 
Имейл: office@craftsupport.bg

expand-web2

Работно време

Понеделник - Петък:
8:30 - 17:30
Почивни дни:
Събота и Неделя

Адрес


Св. Св Кирил и Методий 23
Перник 2300

Общи условия